2013. március 25., hétfő

Húsvétra hangolódva: nyuszik minden mennyiségben





Bár az időjárás alapján inkább karácsonyi lehetne a hangulatom, azért elkaptam már a húsvéti készülődés fonalát és nekiestem a netnek, hogy kreatív ötletek után nézzek.



Természetesen nem kellett csalódnom, megszámlálhatatlan kreatív blogger foglalkozik a témával, néhányat összegyűjtöttem közülük, lehet szemezgetni.



Szétnéztem a magyar oldalak között is, bár megmondom őszintén nem reméltem sokat, de azért találtam egy jót, ezt a nyuszi kuglit.
Bár ez nem nyuszi, azért mutatom meg, mert tavaly Apcival közösen elkészítettük és bár elég ragacsos meló, azért jó szórakozás az elkészítése.
Sajnos ennyi, ugyanis a legtöbb magyar blogoló hasonlóan hozzám külföldről szerzi az inspirációt és a leírásokat.

Azért nem ültem tétlenül, kötöttem és horgoltam is nyuszikat. Olyanokat kerestem, amelyek egyszerűen elkészíthetők. Leírásokkal, képekkel jövök hamarosan! Most vár rám a hóeltakarítás...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése